Interactive Voice Call Master (IVCM): PM quản lý cuộc gọi, tin nhắn (2.60)

Thảo luận trong 'ỨNG DỤNG QUẢN LÝ CUỘC GỌI, TIN NHẮN' bắt đầu bởi ChiêuTrúc, 25 Tháng ba 2006.

  1. tethien

    tethien Thành viên

    Bài viết:
    247
    Được Like:
    176
    Chắc khi chuyển bạn bị out ra. login vào lại là xong thôi mà.
  2. Puskin

    Puskin Thành viên

    Bài viết:
    32
    Được Like:
    3
    Tethien nói đúng đó các bạn ơi! nếu cài ACM vào phone memory thì người gọi đến khỏi biết cái gì luôn...
    rain_ho thích bài này.
  3. kecuoigio

    kecuoigio Thành viên

    Bài viết:
    793
    Được Like:
    414
    nếu đúng như vậy thì tuyệt quá hơn ACM rùi,thank
  4. vietkim

    vietkim <b>Google MẸO</b>

    Bài viết:
    4,045
    Được Like:
    2,484
    Cái quan trọng là ghi âm chiều gọi đi, vậy mà ...
    Thui, có lẽ cứ dùng ACM và Ultimate Voice Record thui,
  5. kecuoigio

    kecuoigio Thành viên

    Bài viết:
    793
    Được Like:
    414
    cài vào rồi thấy chẳng hay bằng ACM,được cái là chưa đổ chuông là báo bận luôn nhưng lại không có chế độ impost soundclip tức là không lấy được nhạc đuôi arm như ACM từ máy mà phải tự ghi âm thì phải
  6. tethien

    tethien Thành viên

    Bài viết:
    247
    Được Like:
    176
    Nếu so với ACM thì đúng là nó ckhoong cho import file arm từ ngoài vào.
    Nhưng nó vẫn ăn đứt ACM ở 2 điểm :
    - Nhiều luật hơn
    - Ghi âm

    Tuy nhiên vẫn không bỏ được chương trình ghi âm vì nó không ghi âm chiều đi. Một điểm yếu nữa là không cho chọn nơi lưu file được ghi âm nên cũng chả biết nó lưu ở đâu nữa.
  7. nlc

    nlc Thành viên

    Bài viết:
    61
    Được Like:
    19
    Chia sẽ hiểu biết về IVCM


    Nhờ Anh Chiêu hướng dẫn mà mình biết đến IVCM và đã sử dụng qua 1 thời gian PM này vì vậy mình muốn chia sẽ kinh nghiệm dùng PM này, nếu có gì sai các bạn góp ý nhe :

    1-Không biết đời máy có ảnh hưởng đến tốc độ PM này không nhưng mình xài N82 khi chặn cuộc gọi bằng IVCM thì hoàn toàn không có chuông reo
    đồng thời nếu mình import file âm thanh tắt máy của tổng đài thì 100% người gọi đều nghĩ là mình đã tắt máy :))

    2- IVCM Import file ghi âm từ ngoài vào được bằng cách : vào mục IVR Scenarios => chọn 1 trong các mục có sẵn (hoặc có thể tạo mục mới) => chọn edit action => chọn greeting => import => chỉ đường dẫn đến file bạn muốn. \:D/

    3- File ghi âm của chương trình này có thể chọn nơi lưu trữ trên máy hoặc trên thẻ nhớ cũng được bằng cách :
    => Vào chương trình chọn application=> settings => ở mục Voice massage location => chọn thẻ nhớ hay trên máy là tùy bạn
    và các file ghi âm nằm ở đây :
    => Nếu bạn chọn lưu trên thẻ nhớ thì E:\Sounds\Ivcm\mesages\$sdt(hoặc tên trong danh bạ).ngày.giờ.thời lượng cuộc gọi.amr
    => Nếu bạn chọn lưu trên máy thì C:\DATA\Sounds\Ivcm\mesages\$sdt(hoặc tên trong danh bạ).ngày.giờ.thời lượng cuộc gọi.amr :p

    4- Sau cùng mình khẳng định 100% IVCM có ghi âm cả cuộc gọi đi và đến chứ không phải chỉ ghi âm cuộc gọi đến mà gọi đi thì không ghi âm như nhiều bạn đã nói. các bạn thử cách này nhé :
    =>Bạn vào chương trình ở tab profiles bạn chọn create new => điền tên profile mà bạn thích vào (ở đây mình chọn là Record All) => ở mục callers on bạn chọn "All callers" => ở mục Response bạn chọn "Record conversation" => xong bây giờ bạn hãy thử Activate cái profile mà bạn vừa tạo chắc chắn không có bất cứ cuộc gọi đi hay đến nào có thể thoát khỏi phần ghi âm của bạn
    ga_con_den and rain_ho like this.
  8. minhtue

    minhtue Super Moderator Staff Member

    Bài viết:
    2,706
    Được Like:
    4,617
    Hot update!

    Mobisophy Interactive Voice Call Master v2.50.0820 S60v3 S60v5 Unsigned Cr*cked-Symbian@ParsPDA


    [​IMG] [​IMG]


    Briefing
    IVCM is an IVR based call manager + no beep call recorder. It's the most powerful and professional call manager on the market.
    Customizable, professional IVR responses (What's IVR):IVR can be your answering machine or personal operator. With your personalize greeting to instruct callers to leave a message, press key to transfer their calls to other numbers, or answer by yourself!
    Unlimited time, no beep call recorder for incoming and outgoing calls. (Important information for no beep call recording)
    Many popular features like: accept/reject calls by lists/phonebook, reject calls by SMS, and divert calls by lists/phonebook.
    Flexible, unlimited profiles to define different call handing methods for your different situations.
    Weekly or daily schedules to activate different profiles automatically.

    What's personal IVR (Interactive Voice Response)
    IVR is a technology to detect remote callers' key press sequence and respond them by pre-defined actions. In general, these jobs are done by embedded hardwares or more powerful computers. For example, most companies' corporate telephony systems are handled by IVR. Callers can press key to choose extension number to connect to, or choose to leave a message when callees are unavailable. Another example is interactive information centers. They are used for automatic information inquires through ordinary phone calls.

    Our personal IVR technology is implemented purely by software. IVCM is world first and the only mobile application that can realize IVR features on your smartphone!

    Detail descriptions
    • Seven responses for incoming callers
    When an incoming voice or video callers are in a specific list or phonebook, there are possible seven methods to handle their calls.

    Accept (don't handle)
    Respond by personal IVR: Callers will hear your personal greeting to instruct them to press keys. Possible selections like leaving a message (answering machine), transferring their calls to other numbers or answering by yourself.
    Send busy tone
    Reject by SMS
    Divert call to operator's voicemail system or other numbers
    Record incoming and outgoing call conversation (this can only be applied to voice calls)
    Mute ringer

    • Flexible, unlimited profilesYou can divide callers into at most seven groups, including five groups determined by phonebook or lists, a group for callers not in above lists and a group for private number. Then assign any response method above to any group. These combinations are called 'profiles'. You can create unlimited profiles as you wish.

    • Powerful weekly or daily scheduler
    You can configure to activate any profile automatically at appointed time every day or every week. For example, Activating 'Office' profile at 9:00am and 'Off duty' profile at 7:00pm from Monday to Friday, them activating 'Holiday' profile on Saturday and Sunday.

    Important information for no beep call recording IVCM supports unlimited time, no beep call recording for incoming and outgoing calls on all Nokia S60 3rd phones. But due to hardware limitation of different phone models, there are two types of no beep call recording available listed as fellows.

    Lossless no beep call recording: Phone call conversation will be recorded without any loss.
    Interruptive no beep call recording: It will cause very small amount of phone call conversations not being recorded per second. But it won't hurt quality of phone call recordings.
    In system settings, if you set the option 'no beep phonecall record' to 'Yes', IVCM will use lossless no beep way to record calls. Set the option to 'Force no beep', IVCM will use interruptive no beep way to record calls. If your device model doesn't support lossess no beep call recording, don't worry, IVCM will change to interruptive no beep call recording automatically.


    You have more than 700000 days to use it [​IMG]
    Don`t forget to sign it.
    Thanks to Symbian!

    Các file đính kèm:

    ga_con_den, nlc, Pháp Sư and 13 others like this.
  9. cofer_tqc

    cofer_tqc Thành viên

    Bài viết:
    464
    Được Like:
    127
    Bản này dùng tốt nhưng mình thấy IVC bị "đụng" với UltimatePortable.Ultimate.Voice.Recorder thì phải.
  10. minhtue

    minhtue Super Moderator Staff Member

    Bài viết:
    2,706
    Được Like:
    4,617
    Đúng đó bro, nó cùng tranh quyền truy xuất hệ thống khi khởi động nên "đụng nhau". Xài cái này thì miễn cái kia và ngược lại!